Følg denne brukerveiledningen punkt for punkt, så får du tilgang til viktig informasjon som billetter, bestillinger, leveringstider m.m.
- Logg deg på https://min.automessen.no med din epost og passord. Første gang; trykk “Glemt passord” for å sette et passord.
- Trykk deretter på “Administrer din stand“:

3. Nå har du kommet til MyStand hvor du finner hallkart for din stand og for messen.

• Rediger standinformasjon
– her kan du legge til eller endre informasjon om ditt firma som blir synlig i utstillerlisten på nett og i appen.
• Legg til eller ta bort standpersonell
– her registrerer du de som skal stå på din stand, slik at de får utstillerpass. I oversikten over hvem du har registrert ser du to farger. Orange betyr at du har sendt, og grønn betyr at mottaker har tatt imot.

• Selskapsinformasjon – Dette er firmaopplysninger og fakturaadresse vi har registrert om ditt firma.
Ved endringer ta kontakt med Automessen.
• Viktig Informasjon – Her finner du blant annet informasjon om:
- Bestilling av standutstyr.
- Monterings- og demonteringstider.
- Leveringsadresse.
- Catering på stand.
- Reglement, med mer.
Husk har du problemer? Ta kontakt med oss på: [email protected].