Følg denne brukerveiledningen punkt for punkt, så får du tilgang til viktig informasjon som billetter, bestillinger, leveringstider m.m.
- Logg deg på https://min.automessen.no med din epost og passord. Første gang; trykk “Glemt passord” for å sette et passord.
- Trykk deretter på “Administrer din stand“:
![Bilde av MyStand brukerveiledning](https://automessen.no/wp-content/uploads/sites/48/2022/06/Skjermbilde-2022-06-23-kl.-14.26.18-1024x501.png)
3. Nå har du kommet til MyStand hvor du finner hallkart for din stand og for messen.
![Brukerveiledning for Automessen](https://automessen.no/wp-content/uploads/sites/48/2022/06/Skjermbilde-2022-06-23-kl.-14.27.47-1024x881.png)
• Rediger standinformasjon
– her kan du legge til eller endre informasjon om ditt firma som blir synlig i utstillerlisten på nett og i appen.
• Legg til eller ta bort standpersonell
– her registrerer du de som skal stå på din stand, slik at de får utstillerpass. I oversikten over hvem du har registrert ser du to farger. Orange betyr at du har sendt, og grønn betyr at mottaker har tatt imot.
![](https://automessen.no/wp-content/uploads/sites/48/2022/06/Skjermbilde-2022-06-23-kl.-14.00.57-1024x947.png)
• Selskapsinformasjon – Dette er firmaopplysninger og fakturaadresse vi har registrert om ditt firma.
Ved endringer ta kontakt med Automessen.
• Viktig Informasjon – Her finner du blant annet informasjon om:
- Bestilling av standutstyr.
- Monterings- og demonteringstider.
- Leveringsadresse.
- Catering på stand.
- Reglement, med mer.
Husk har du problemer? Ta kontakt med oss på: [email protected].