MyStand brukerveileder

Følg denne brukerveiledningen punkt for punkt, så får du tilgang til viktig informasjon som billetter, bestillinger, leveringstider m.m.

  1. Logg deg på https://min.automessen.no med din epost og passord. Første gang; trykk «Glemt passord» for å sette et passord.
  2. Trykk deretter på «Administrer din stand«:
Bilde av MyStand brukerveiledning

3. Nå har du kommet til MyStand hvor du finner hallkart for din stand og for messen. 

Brukerveiledning for Automessen
4. I Menyen finner du: 
• Rediger standinformasjon
– her kan du legge til eller endre informasjon om ditt firma som blir synlig i utstillerlisten på nett og i appen. 

• Legg til eller ta bort standpersonell
– her registrerer du de som skal stå på din stand, slik at de får utstillerpass. I oversikten over hvem du har registrert ser du to farger. Orange betyr at du har sendt, og grønn betyr at mottaker har tatt imot. 

• Selskapsinformasjon – Dette er firmaopplysninger og fakturaadresse vi har registrert om ditt firma.
Ved endringer ta kontakt med Automessen. 

• Viktig Informasjon – Her finner du blant annet informasjon om:

  • Bestilling av standutstyr.
  • Monterings- og demonteringstider. 
  • Leveringsadresse. 
  • Catering på stand. 
  • Reglement, med mer.

    Husk har du problemer? Ta kontakt med oss på: [email protected]

Abonner på nyhetsbrev

Hold deg oppdatert om Automessen