Automessen 2015 ble besøkt av rundt 10.000 bransjefolk – og markedsundersøkelsene ga oss mye informasjon.
Dette er hva besøkende og utstillere svarte etter Automessen 2015.
Utstillere:
- 91% møtte representanter fra sine viktigste målgrupper
- 92% fikk nye kundekontakter
- 73% ønsker å delta neste gang
Besøkende:
- 31% var nye besøkende – dette betyr 2.900 nye prospects
- 21% kom for å finne nye leverandører – 2.000 stk søker etter nye forbindelser
- 76% kom for å gjøre innkjøp og treffe eksisterende leverandører
- 13% inngikk nye leverandøravtaler på messen
- 88% regner med å besøke neste messe
- De besøkende ønsker seg flere utstillere innen tungtransport, håndverktøy og verkstedutstyr, lakk, automateriell, dekk og styling
Ønsker du mer informasjon eller vurderer å bli utstiller?